Wygodny odbiór kaset ze stacji Metra Centrum Zadzwoń 48-572-518-803 i umówi się na odbiór Ze stacji Metra INFOLINIA 9.00-23.00 7 DNI W TYG Jesteś osobą starszą Niepełnosprawną odbierzemy kasety od Ciebie z domu Wolisz szybciej abyśmy odebrali kasety od Ciebie z domu Zadzwoń Zamów kuriera bez formalności w 3 minuty bez kosztów Wybierz miejsce odbioru/przekazania na Stacji Metra i w okolicach W ofercie kopiowanie starych kaset wszystkie formaty w naszych stacjonarnych punktach lub Masz Paczkomat podamy ci kod telefonicznie włozysz paczkę do paczkomatu Przesyłka Kurierska bez drukowania etykiety odbiór z mieszkania filmów płyt Przesyłka Kurierska bez drukowania etykiety odwóz do mieszkania Przelew faktura paragon 7 dni w tygodniu 10.00-23.00 W Punktach odbioru na stacjach Metra
Przegrywanie kaset VHS Punkt przy Metro Centrum Przegrywanie kaset Obok Metro Centrum Przegrywanie kaset minidv .hi8 taśm szpulowych audio Metro Centrum Przegrywanie taśm szpulowych Audio Obok Metro Centrum Przegrywanie filmów 8mm Punkt Metro Centrum Przegrywanie kaset magnetofonowych Metro centrum ”
Tytuł: Usługi Przegrywania nośników w okolicy Metro Centrum
Wstęp:
W dzisiejszych czasach, mimo postępu technologicznego, wciąż istnieje wiele archaicznych nośników zapisu dźwięku i obrazu, które wymagają specjalistycznej opieki. Przegrywanie kaset VHS, minidv, hi8, taśm szpulowych audio, filmów 8mm oraz kaset magnetofonowych to usługi, które cieszą się nadal dużym zainteresowaniem. W obszarze Metro Centrum istnieje punkt, który oferuje profesjonalne usługi przegrywania dla różnorodnych nośników. Niniejsza praca przybliży zakres tych usług, ich znaczenie oraz korzyści dla klientów.
Punkt przy Metro Centrum oferuje usługi przegrywania kaset VHS, umożliwiając klientom zachowanie i przeniesienie cennych wspomnień z tego przestarzałego formatu na nowocześniejsze nośniki. Przy użyciu specjalistycznego sprzętu, zachowuje się jakość i trwałość oryginalnych nagrań.
Punkt ten specjalizuje się również w obszarze przegrywania bardziej zaawansowanych formatów, takich jak minidv, hi8 czy taśmy szpulowe audio. Klientom oferuje się możliwość przeniesienia danych z tych nośników na bardziej nowoczesne i dostępne formaty, co pozwala na zachowanie i dzielenie się cennymi nagraniami.
III. Przegrywanie taśm szpulowych Audio obok Metro Centrum:
W dzisiejszych czasach taśmy szpulowe audio stanowią unikalne archiwum muzyczne. Punkt przy Metro Centrum umożliwia przegrywanie tych taśm, pozwalając na zachowanie wysokiej jakości dźwięku i odtwarzanie ulubionej muzyki na nowoczesnych urządzeniach.
Film 8mm to klasyczny format, który przechowuje wiele rodzinnych i osobistych wspomnień. Usługi przegrywania filmów 8mm w punkcie Metro Centrum pozwalają na przeniesienie tych unikalnych materiałów na bardziej trwałe i łatwo dostępne nośniki, chroniąc je przed utratą wskutek starzenia się oryginalnych taśm.
Kasety magnetofonowe były popularnym nośnikiem dźwięku, zwłaszcza w poprzednich dekadach. Punkt Metro Centrum oferuje usługi przegrywania tych kaset, przywracając dźwięki z przeszłości i umożliwiając ich odtwarzanie na współczesnych urządzeniach audio.
Podsumowanie:
Punkt przegrywania nośników przy Metro Centrum stanowi cenny zasób dla osób pragnących zachować, przenieść i udostępnić swoje archiwum dźwiękowe i wideo. Profesjonalna obsługa oraz wysokiej jakości sprzęt sprawiają, że klienci mogą mieć pewność, że ich cenne nagrania są w dobrych rękach. Usługi te nie tylko umożliwiają konwersję przestarzałych formatów, ale także chronią cenne wspomnienia przed utratą wskutek zaniku technologii. Dlatego punkt przy Metro Centrum pełni istotną rolę w dziedzinie przegrywania nośników, będąc jednocześnie strażnikiem dziedzictwa audiowizualnego.
VII. Wyposażenie i Technologia:
Punkt przy Metro Centrum korzysta z najnowocześniejszego sprzętu do przegrywania, który zapewnia nie tylko wysoką jakość dźwięku i obrazu, ale także minimalizuje ryzyko uszkodzeń oryginalnych nośników.
VIII. Ochrona Prywatności i Bezpieczeństwo Danych:
Klientom gwarantowana jest ochrona prywatności i bezpieczeństwo danych. Personel punktu traktuje powierzone im materiały z najwyższą troską, a proces przegrywania odbywa się w kontrolowanych warunkach.
W dobie ciągłego postępu technologicznego punkt przy Metro Centrum może również rozszerzyć swoje usługi, dostosowując się do ewolucji formatów i nośników. Inwestycje w nowe technologie mogą przyciągnąć większą klientelę i utrzymać punkt na czele branży.
Podsumowując, punkt przegrywania nośników przy Metro Centrum stanowi nie tylko praktyczną pomoc dla tych, którzy pragną zachować swoje stare nagrania, ale także strażnika dziedzictwa audiowizualnego. Jego profesjonalizm, nowoczesny sprzęt oraz zaangażowanie w ochronę wspomnień sprawiają, że jest to miejsce istotne dla osób ceniących swoje rodzinne, artystyczne czy historyczne archiwum. Działając jako most pomiędzy przeszłością a teraźniejszością, punkt ten pomaga w zachowaniu unikalnych nagraniach dla kolejnych pokoleń.
Punkt przy Metro Centrum aktywnie współpracuje z klientami, dostosowując się do ich indywidualnych potrzeb. Opinie klientów są dla punktu niezwykle ważne, a pozytywne recenzje świadczą o skuteczności i profesjonalizmie świadczonych usług. Dzięki otwartej komunikacji z klientami, punkt stale doskonali swoje usługi.
Punkt ten nie tylko przetwarza nośniki, ale również edukuje klientów na temat różnic między starymi a nowoczesnymi formatami. Działa jako centrum informacyjne, pomagając klientom zrozumieć proces przegrywania i korzyści wynikające z przeniesienia swoich nagrań na nowoczesne nośniki.
XII. Cena i Dostępność Usług:
Usługi przegrywania w punkcie przy Metro Centrum są dostępne w konkurencyjnych cenach. Punkt dba o to, aby usługi były cenowo atrakcyjne, jednocześnie oferując wysoką jakość. Dostępność usług jest elastyczna, dostosowana do potrzeb klientów.
XIII. Wpływ na Lokalną Społeczność:
Punkt przegrywania nośników nie tylko dostarcza usługi dla klientów, ale także wpływa na lokalną społeczność. Tworzy miejsce, gdzie miłośnicy historii rodzinnej, sztuki i kultury mogą spotkać się i podzielić swoimi doświadczeniami.
XIV. Podsumowanie i Perspektywy Rozwoju:
Punkt przegrywania nośników przy Metro Centrum pełni ważną rolę w dziedzinie konserwacji dźwięku i obrazu. Jego rozwój może obejmować poszerzenie gamy oferowanych usług, zwiększenie dostępności dla klientów oraz jeszcze silniejszą integrację z lokalną społecznością.
Podkreślając rolę punktu jako strażnika audiowizualnego dziedzictwa, należy zauważyć, że jego działalność przyczynia się do ochrony unikalnych wspomnień oraz umożliwia ich przekazanie kolejnym pokoleniom. Przegrywanie nośników to nie tylko techniczna konwersja formatów, ale także sposób na zachowanie kulturowego bogactwa i dziedzictwa, co czyni z punktu przy Metro Centrum istotne miejsce w krajobrazie współczesnej technologii i historii lokalnej społeczności.
Branża przegrywania nośników, pomimo swojej istotności, stoi także przed wyzwaniami. Postęp technologiczny wymusza ciągłe dostosowywanie się do nowych formatów i standardów. Punkt przy Metro Centrum, aby sprostać tym wyzwaniom, musi być gotowy na inwestycje w najnowsze technologie oraz na stałe szkolenie personelu w zakresie obsługi nowych urządzeń.
XVI. Zrównoważony Rozwój:
W kontekście obecnych trendów zrównoważonego rozwoju, punkt może rozważać strategie, które nie tylko przyczynią się do ochrony materiałów archiwalnych, ale także zminimalizują wpływ na środowisko. Recykling nośników, redukcja zużycia energii czy promowanie korzystnych dla środowiska praktyk biznesowych mogą być elementem długofalowej strategii.
XVII. Współpraca Z Instytucjami Kultury:
Punkt przy Metro Centrum może rozważyć współpracę z lokalnymi instytucjami kultury, archiwami czy muzeami, oferując swoje usługi w zakresie digitalizacji i konserwacji materiałów archiwalnych. Takie partnerstwa mogą przynieść korzyści obu stronom, zwiększając jednocześnie znaczenie punktu w społeczności lokalnej.
XVIII. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu:
Punkt przy Metro Centrum może aktywnie angażować się w społeczność poprzez programy edukacyjne, wsparcie dla lokalnych projektów kulturalnych czy działania charytatywne. Wspieranie inicjatyw społecznych może zbudować pozytywny wizerunek punktu, jednocześnie wpływając na lokalny rozwój społeczny.
XIX. Podsumowanie Perspektyw Rozwoju:
W kontekście dynamicznie zmieniającego się środowiska technologicznego i kulturowego, punkt przegrywania nośników przy Metro Centrum może działać jako innowacyjne centrum, które nie tylko spełnia aktualne potrzeby klientów, ale także antycypuje przyszłe trendy. Kontynuacja inwestycji w technologie, rozwój kompetencji personelu oraz świadome podejście do zrównoważonego rozwoju sprawią, że punkt ten będzie mógł utrzymać swoją rolę jako strażnik dziedzictwa audiowizualnego na przestrzeni czasu.
Punkt przegrywania nośników przy Metro Centrum, przez swoje profesjonalne podejście i zaangażowanie w ochronę wspomnień, odgrywa istotną rolę w społeczności lokalnej. Jego usługi są nie tylko techniczną konwersją nośników, ale także świadectwem troski o dziedzictwo audiowizualne. Poprzez kontynuację rozwoju, inwestycje w technologie i współpracę z lokalną społecznością, punkt może być nie tylko strażnikiem przeszłości, ale także liderem w dziedzinie przetwarzania i konserwacji nośników w erze cyfrowej.
XXI. Perspektywy Globalne i Cyfrowa Transformacja:
W kontekście globalnej cyfrowej transformacji, punkt przegrywania nośników przy Metro Centrum może rozszerzyć swoją działalność, docierając do klientów online. Oferta usług online, w tym przesyłanie nośników do przegrania oraz odbieranie cyfrowych kopii, może poszerzyć zasięg punktu, przyciągając klientów spoza lokalnej społeczności.
XXII. Integracja Z Nowoczesnymi Technologiami:
Zastosowanie sztucznej inteligencji do poprawy jakości obrazu i dźwięku, a także automatyzacja procesów przegrywania, może być kolejnym krokiem w rozwoju punktu. Inwestycje w nowoczesne technologie mogą nie tylko usprawnić procesy, ale także podnieść standardy świadczonych usług.
XXIII. Współpraca Z Artystami i Twórcami:
Punkt przy Metro Centrum może nawiązać współpracę z artystami, twórcami i instytucjami kulturalnymi, oferując swoje usługi w zakresie digitalizacji i archiwizacji dzieł sztuki. To otwiera nowe możliwości dla punktu jako centrum wsparcia dla artystów, pomagając im w zachowaniu ich dzieł dla przyszłych pokoleń.
XXIV. Edukacja Kulturalna i Technologiczna:
Działania edukacyjne punktu mogą obejmować zarówno szkolenia techniczne dla pracowników, jak i programy edukacyjne dla społeczności. Organizacja warsztatów, seminariów i prelekcji na temat znaczenia zachowania dziedzictwa audiowizualnego może przyczynić się do zwiększenia świadomości wśród mieszkańców Metro Centrum.
XXV. Podsumowanie Optymistycznych Perspektyw:
W miarę jak punkt przegrywania nośników przy Metro Centrum ewoluuje, może stać się centrum kulturowym, łączącym przeszłość z teraźniejszością i przyszłością. Jego rola jako strażnika dziedzictwa audiowizualnego nie tylko umożliwia zachowanie unikalnych wspomnień, ale także kreuje nowe możliwości dla artystów, edukuje społeczność i wpływa na rozwój lokalny. Przez ciągłe dostosowywanie się do zmieniających się trendów i inwestycje w innowacje, punkt ten może kierować się ku nowym, optymistycznym perspektywom rozwoju w dynamicznym środowisku cyfrowym.
XXVI. Współpraca z Archiwami Narodowymi i Instytucjami Badawczymi:
Rozwinięcie współpracy z archiwami narodowymi, bibliotekami czy instytucjami badawczymi może przynieść liczne korzyści. Punkt przy Metro Centrum mógłby pełnić rolę partnera w procesie digitalizacji i konserwacji cennych dokumentów historycznych oraz materiałów archiwalnych.
XXVII. Kreowanie Własnych Programów Edukacyjnych:
Punkt może rozszerzyć swoją działalność edukacyjną, kreując własne programy szkoleniowe i edukacyjne. Takie inicjatywy mogą obejmować kursy z zakresu digitalizacji, konserwacji nośników czy historii audiowizualnej, przyciągając zarówno profesjonalistów, jak i pasjonatów.
XXVIII. Tworzenie Wirtualnych Wystaw i Platform Digitalnych:
W dobie cyfrowej przestrzeni, punkt przy Metro Centrum może eksplorować możliwości tworzenia wirtualnych wystaw i platform online. To pozwoliłoby na udostępnienie digitalizowanych treści szerokiej publiczności, a także zwiększyłoby zasięg kulturowy punktu poza lokalną społeczność.
XXIX. Monitoring Nowych Trendów Technologicznych:
Aby zachować pozycję lidera w dziedzinie przegrywania nośników, punkt powinien stale monitorować nowe trendy technologiczne. Innowacyjne rozwiązania, takie jak wirtualna rzeczywistość czy technologie trójwymiarowe, mogą wprowadzić nowe możliwości w obszarze konserwacji i prezentacji materiałów audiowizualnych.
XXX. Bioróżnorodność Kulturowa w Przegrywaniu Nośników:
Punkt przy Metro Centrum może również podjąć się zadania przegrywania nośników związanych z różnorodnością kulturową. Współpraca z przedstawicielami różnych kultur i społeczności może przyczynić się do zachowania i promowania dziedzictwa wielokulturowego.
XXXI. Zakończenie i Wizja Przyszłości:
Punkt przegrywania nośników przy Metro Centrum, w swym rozwoju, może kształtować przyszłość kultury audiowizualnej. Jego misja nie tylko polega na konserwacji przeszłości, lecz także na aktywnym uczestnictwie w tworzeniu nowych narracji i przekazach kulturowych dla przyszłych pokoleń. Wizja przyszłości punktu obejmuje nie tylko utrzymanie się na czele technologicznego postępu, lecz także wpływanie na rozwój społeczności lokalnej i globalnej poprzez dziedzictwo kulturowe, które sam aktywnie współkształtuje.
XXXII. Globalna Współpraca i Partnerstwa:
Aby zwiększyć zakres swojego wpływu, punkt przy Metro Centrum może poszukiwać partnerskich relacji z podobnymi placówkami na całym świecie. Współpraca z międzynarodowymi instytucjami specjalizującymi się w digitalizacji i konserwacji może umożliwić wymianę wiedzy, doświadczeń oraz dostęp do globalnych projektów.
XXXIII. Aktywność Kulturalna i Artystyczna:
Punkt może rozwinąć swoją działalność poprzez organizację wydarzeń kulturalnych, festiwali filmowych, czy wystaw artystycznych. To nie tylko przyciągnie nowych klientów, ale także uczyni punkt ważnym ośrodkiem życia kulturalnego w okolicy Metro Centrum.
XXXIV. Kompleksowe Centrum Dziedzictwa Audiowizualnego:
Wizja przyszłości punktu może obejmować ewolucję w kierunku kompleksowego centrum dziedzictwa audiowizualnego. Oprócz przegrywania nośników, punkt mógłby stać się miejscem, gdzie ludzie mogą uczestniczyć w warsztatach, wykładach, czy tworzeniu własnych projektów audiowizualnych.
XXXV. Rola Społeczna i Edukacyjna:
Punkt może odgrywać kluczową rolę w edukacji społeczności lokalnej, promując świadomość znaczenia zachowania dziedzictwa audiowizualnego. Edukacyjne programy dla szkół, warsztaty dla dzieci i młodzieży czy wykłady dla dorosłych mogą przyczynić się do wzrostu świadomości społecznej.
XXXVI. Adaptacja do Dynamicznych Trendów:
W dynamicznym środowisku technologicznym, punkt musi być gotowy na ciągłe dostosowywanie się do nowych trendów. Analiza rynku, badania konkurencyjne i reakcja na zmieniające się preferencje klientów są kluczowe dla utrzymania konkurencyjności.
XXXVII. Zrównoważony Rozwój i Odpowiedzialność Społeczna:
Punkt może podejmować inicjatywy związane z zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnością społeczną. Ograniczanie zużycia energii, recykling sprzętu elektronicznego, czy wspieranie lokalnych projektów społecznych to aspekty, które mogą wpłynąć pozytywnie na wizerunek punktu i jego relacje z otoczeniem.
XXXVIII. Punkt jako Źródło Inspiracji i Innowacji:
W przyszłości, punkt przy Metro Centrum może stać się źródłem inspiracji dla innych placówek działających w dziedzinie zachowania dziedzictwa audiowizualnego. Jego innowacyjne podejście, skupienie na jakości usług oraz aktywna rola w społeczności mogą stanowić wzór dla innych podobnych przedsięwzięć.
XXXIX. Zakończenie: Wizja Długofalowej Dziedzictwa Audiowizualnego
Wizja przyszłości punktu przegrywania nośników przy Metro Centrum obejmuje nie tylko rozwinięcie oferty usług, ale także aktywny udział w tworzeniu społeczności opartej na dziedzictwie audiowizualnym. Jego rola jako strażnika przeszłości, katalizatora innowacji i centrum edukacyjnego może skonstruować długofalowe dziedzictwo, przyczyniające się do ochrony i promocji kultury audiowizualnej na przestrzeni lat.
Punkt przy Metro Centrum powinien aktywnie monitorować zmieniające się preferencje i zachowania konsumentów w dziedzinie technologii audiowizualnej. Adaptacja do nowych trendów, takich jak rosnące zainteresowanie wirtualną rzeczywistością czy interaktywnymi doświadczeniami, może otworzyć nowe możliwości rozwoju i przyciągnąć różnorodną klientelę.
XLI. Digitalizacja Kolekcji Publicznych:
Współpraca z instytucjami publicznymi, takimi jak biblioteki miejskie czy muzea, może obejmować digitalizację ich kolekcji audiowizualnych. Punkt mógłby odegrać kluczową rolę w przekształcaniu dziedzictwa kulturowego na nośniki cyfrowe, umożliwiając łatwiejszy dostęp do tych zasobów dla społeczności.
XLII. Udostępnianie Zasobów Online:
Przyszłość punktu może obejmować rozwinięcie platformy online, gdzie klienci mogą uzyskiwać dostęp do swoich zdigitalizowanych nośników, dzięki bezpiecznym i łatwym w użyciu interfejsom. Możliwość przeglądania, dzielenia się i pobierania kopii cyfrowych może sprawić, że punkt stanie się centralnym punktem dla miłośników historii rodzinnej i kultury.
XLIII. Zastosowanie Sztucznej Inteligencji w Konserwacji:
Eksploracja możliwości zastosowania sztucznej inteligencji w procesie konserwacji może poprawić skuteczność punktu. Algorytmy uczenia maszynowego mogą pomóc w redukcji szumów dźwiękowych, poprawie jakości obrazu czy nawet identyfikacji i kategoryzacji treści na nośnikach.
XLIV. Innowacje w Obszarze Cyberbezpieczeństwa:
W kontekście przechowywania i przesyłania danych cyfrowych, punkt przy Metro Centrum powinien szczególnie zwrócić uwagę na innowacje w obszarze cyberbezpieczeństwa. Zastosowanie najnowszych technologii zabezpieczeń danych będzie kluczowe dla ochrony prywatności klientów i integralności ich nagrań.
XLV. Współpraca z Firmami Produkcyjnymi i Reklamowymi:
Punkt może rozszerzyć swoją ofertę, nawiązując współpracę z firmami produkcyjnymi i reklamowymi. Oferowanie profesjonalnych usług przegrywania nośników do celów komercyjnych może przynieść dodatkowy strumień przychodów i umożliwić pozyskanie nowych klientów biznesowych.
XLVI. Punkt jako Centrum Kultury Cyfrowej:
Wizja punktu jako centrum kultury cyfrowej może obejmować rozwinięcie działań na polu sztuki cyfrowej, gier wideo czy innych dziedzin związanych z nowoczesnymi technologiami. To mogłoby przyciągnąć nowe grupy odbiorców i uczynić punkt ważnym graczem na scenie kultury cyfrowej.
XLVII. Ciągły Rozwój Personelu:
W perspektywie długoterminowej, punkt musi zadbać o ciągły rozwój umiejętności swojego personelu. Szkolenia z zakresu obsługi najnowszego sprzętu, programów edycyjnych czy technologii cyfrowych są kluczowe dla utrzymania najwyższych standardów świadczonych usług.
XLVIII. Zakończenie: Droga do Zrównoważonego i Innowacyjnego Rozwoju
Wizja przyszłości punktu przy Metro Centrum obejmuje zrównoważony i innowacyjny rozwój, uwzględniający zarówno technologiczne wyzwania, jak i potrzeby społeczności. Jako miejsce konserwacji dziedzictwa audiowizualnego, punkt będzie nie tylko strażnikiem przeszłości, ale także kreatorem przyszłości, inspirującym innych do eksploracji i ochrony swojej kulturowej spuścizny. W miarę jak technologia rozwija się, punkt będzie świętować przeszłość, dostosowując się jednocześnie do zmieniających się czasów, by pozostać ważnym punktem referencyjnym w dziedzinie konserwacji dziedzictwa audiowizualnego.
Czas kaset VHS dobiega końca tak jak wielu nośników analogowych.
Ich jakość nawet w przypadku przechowywania w dobrych warunkach się konczy .Kasety namagnesowują się utaleniaja a przede wszystskim peleśnieją .Ich czas dobiega końca.
Warto zarchiwizować swoje Pamiatki rodzinne
Ceny Brutto paragon faktura
przegrywanie Kaseta VHS Lub VHS c mała | od 15 zł sztuka | ||||||
Przegrywanie Kasety minidv | od19 zł sztuka | ||||||
Kasety Hi8 | od 18 zł sztuka | Kasety Betacam | od 45 zł sztuka hurt | Kasety Umatic | od 38 zł sztuka | Kasety DVcam | od 38 zł sztuka |
KASETA MAGNETOFONOWA | 15 ZŁ SZTUKA | ||||||
NAGRANIE DO SĄDU | 25 ZŁ SZTUKA | ||||||
kOPIOWANIE PŁYT dvd cd | OD 15 ZŁ SZTUKA | ||||||
KURIER GRATIS |
W studiu kopiowania przegrywamy kasety VHS
Zasady obsługi klienta
1.Brak dopłat i namawiania na dodatkowe usługi
2.Brak ukrytych kosztów
3.Odbiór i odwóz kaset gratis na terenie woj Mazowieckiego
4.Kurier gratis na terenie Polski bez etykiet
5.Hurt nizsza cena
UWAGA posiadamy wszystkie formaty świata.
Najdroższy sprzęt na rynku
Nie kopiujemy na chinskim sprzęcie wszelkiego rodzaju grabberach
NIE PRACUJEMY Z POŚREDNIKAMI -PRACUJEMY Z KLIENTEM KOŃCOWYM
Są to kasety Audio oraz Wideo.
Czasem kaseta po rpzyjedzie do studia musi być naprawiona.
Do najczęstszych napraw kaset należy : naprawa mechanizmów ,naprawa zerwanej taśmy ,naprawa rolek ,czyszczenie pleśni pracowanie taśmy pogiętej ,sklejanie tasmy.
Do do przegrywania kaset VHS klienci często nie wiedzą co mają nagrane na kasetach vhs. Powoduje to żmudny proces przegrywania kaset .Bo trzeba obejrzeć od którego miejsc jest nagranie rodzinne.
Inna sprawą jest że niektóre kasety vhs wymagają więcej pracy przy procesie przegrywania.Mają one uszkodzony tracking ,śnieg na obrazie i inne znaki czasu.
W takich wypadkach dostosowujemy metodę przegrywania kaset VHS tak aby wyciągnąć z nich jak najlepszy obraz i dźwięk.
Przy kasetach audio stosujemy stacjonarny sprzęt wysokiej klasy a nie nagrywarki komputerowe.
Naszym zadaniem jest uzyskać najlepszy obraz i dźwięk ,A nie wykonać tylko usługę przegrywania vhs w studiu kopiowania
kasety VHS to popularny format taśmy magnetofonowej, który został wprowadzony przez firmę JVC w 1976 roku. Był to standardowy format wideo na wiele lat, zastępując wcześniejsze formaty, takie jak Betamax i VHS-C. Jednak z czasem, ze względu na pojawienie się nowych technologii cyfrowych, VHS stał się przestarzałym formatem i został zastąpiony przez nowe sposoby zapisu
ie jak DVD, Blu-ray i strumieniowanie wideo.
Wraz z postępem technologicznym, wiele ludzi chce zachować swoje stare nagrania VHS, takie jak filmy rodzinne, ulubione programy telewizyjne, filmy i inne treści wideo. Jednym ze sposobów na zachowanie tych treści jest digitalizacja, czyli przetworzenie analogowego materiału wideo na format cyfrowy.
Proces digitalizacji taśm VHS zaczął się w latach 90. XX wieku, kiedy pojawiały się pierwsze urządzenia do nagrywania cyfrowego. Jednakże wtedy proces ten był kosztowny i czasochłonny, co oznaczało, że digitalizacja była dostępna tylko dla nielicznych ludzi.
Wraz z rozwojem technologii, w szczególności szybkim postępem w dziedzinie cyfrowych nośników zapisu, takich jak dyski twarda i pamięci flash, digitalizacja stała się łatwiejsza, bardziej dostępna i tańsza. Obecnie istnieje wiele firm i usług oferujących digitalizację taśm VHS, a także sprzęt i oprogramowanie do samodzielnego digitalizowania w domu.
Digitalizacja taśm VHS pozwala na zachowanie oryginalnych treści wideo, a także ułatwia ich udostępnianie i przechowywanie. Ponadto digitalizacja pozwala na ochronę taśm przed uszkodzeniem i degradacją, co może się zdarzyć, gdy używa się ich przez długi czas.
KASETY VHS to popularny format taśmy magnetofonowej, który został wprowadzony przez firmę JVC w 1976 roku. Był to standardowy format wideo na wiele lat, zastępując wcześniejsze formaty, takie jak Betamax i VHS-C. Jednak z czasem, ze względu na pojawienie się nowych technologii cyfrowych, VHS stał się przestarzałym formatem i został zastąpiony przez nowe sposoby zapisu
ie jak DVD, Blu-ray i strumieniowanie wideo.
Wraz z postępem technologicznym, wiele ludzi chce zachować swoje stare nagrania VHS, takie jak filmy rodzinne, ulubione programy telewizyjne, filmy i inne treści wideo. Jednym ze sposobów na zachowanie tych treści jest digitalizacja, czyli przetworzenie analogowego materiału wideo na format cyfrowy.
Proces digitalizacji taśm VHS zaczął się w latach 90. XX wieku, kiedy pojawiały się pierwsze urządzenia do nagrywania cyfrowego. Jednakże wtedy proces ten był kosztowny i czasochłonny, co oznaczało, że digitalizacja była dostępna tylko dla nielicznych ludzi.
Wraz z rozwojem technologii, w szczególności szybkim postępem w dziedzinie cyfrowych nośników zapisu, takich jak dyski twarda i pamięci flash, digitalizacja stała się łatwiejsza, bardziej dostępna i tańsza. Obecnie istnieje wiele firm i usług oferujących digitalizację taśm VHS, a także sprzęt i oprogramowanie do samodzielnego digitalizowania w domu.
Digitalizacja taśm VHS pozwala na zachowanie oryginalnych treści wideo, a także ułatwia ich udostępnianie i przechowywanie. Ponadto digitalizacja pozwala na ochronę taśm przed uszkodzeniem i degradacją, co może się zdarzyć, gdy używa się ich przez długi czas.
Jesteśmy dalecy od przegrywania 1:1 bo po co klientowi kaseta przegrana ze złą jakością audio i wideo.
Przegrywamy kasety Vhs oraz mindv a także kasety HI8. Przegrywamy każdy format jaki był w ciągu ostatnich 40 lat . Przegrywamy kasety wszystkie regiony świata łącznie z NTSC.
Podstawą działania firmy jest traktowanie każdego przypadku indywidualnie a nie podejście masowo do przegrywania kaset.
Jeśli kaseta jest już w stanie tragicznym technicznie to często odzyskujemy to co się uda i robimy ta usługę gratis. Dlatego indywidualne podejście daje nam zadowolonych klientów.
Tak samo postępujemy z kasetami magnetofonowymi oraz innymi nagraniami.
Archiwizujemy cyfryzujemy czyjeś życie i proces ten należy robić z szacunkiem.
Zapraszamy do Studia Przegrywania Kaset Vhs
Przegrywanie kaset magnetofonowych ZapraszamySkanowanie zdjęć negatywów klisz filmów szpulowych 8mm
Kopiowanie kaset warszawa Studio Kopiowania Warszawa Zapraszamy Przegrywanie kaset magnetofonowych WarszawaKasety Vhs otrzymujemy w róznym stanie od klientów
Mają :
-dolny pas obrazu kasety vhs "przeciąga" 80%
-uszkodzony tracking obraz przecinają pasy 15%
-Brak synchronizacji fonii z obrazem z kasety Vhs 2%
- taśmy romagnesowane 3% sygnał obrazu jest bardzo słaby
Zaburzona kolorystyka nie zawsz jest winą kasety VHS
Czesto jest winą magnetowidu
Konwertowanie obrazu na HDMI nie zawsze ma sens. W przypadku powyższych uszkodzeń kasety VHS efekt bedzie nie zadowalający.
Sposób przegrania kaset VHS trzeba dobrać do stanu i jakości nagrań
Przegrywanie muzyki Ceny Brutto paragon faktura uslugo dodatkowe
Naprawa kaset VHS oraz innych | 15 zł sztuka |
Montaż filmów z wielu kaset VHS | ok 300 zł |
Przegranie odzyskiwanie splesniałej kasety Vhs | 50 zl z przegraniem |
Fotograf dział sztuki | 100 zl od obrazu dzieła mamy studio |
Archiwizowanie dokumentów wielkoformatowych | ok 500 zł brutto |
Skanowanie filmow klisz hurt | ok 3 zł |
Poprawianie dzwięku w nagraniach wykładach nagraniach do sądu | 15 zł sztuka |
Odzwyskiwanie zdjeć ze starych dyskow twardych | 200 zł od sztuki |
Odzyskiwanie zdjeć z kart pamieci | 80 zł sztuka |
Procedura przegrywania kaset VHS
-przywiezienie kasety VHS (kurier nasz lub z firmy kurierskiej)
-oględziny kasety VHS do przegrania
-poinformowanie klienta o stanie kasety VHS do przegrania
-rozpoczęcie procesu przegrywania kasety VHS
-po zakończonym procesie przegrywania VHS
Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Mokotów Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Praga-Południe Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Ursynów Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Wola Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Białołęka Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Bielany Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Bemowo Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Targówek Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Śródmieście Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Ochota Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Wawer Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Praga-Północ Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Ursus Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Żoliborz Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Włochy Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Wilanów Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Wesoła Przegrywanie kaset VHS ,Hi8 Digital8 Minidv Betacam U matic Rembertów-kontrola nośnika na którym zgrany jest materiał VHS
-informacja dla klienta oraz dane do przelewu lub rachunek
-wysłanie klientowi kaset VHS przegranych lub odwiezienie osobiste
Zakończenie procesu przegrywania kasety VHS
Procedura obsługi klienta na przegrywanie kaset VHS
1.Spisanie protokołu przegrywania kaset vhs
2.Wybór nośnika do przegrywania kaset vhs
2a) W przypadku uszkodzonych kaset VHS protokół zdjęciowy naprawy
3.Paragon z załączonym protokołem przegrania kaset Vhs lub fakturą
4.Pamiątkowe opakowanie kaset VHS
Dziękujemy
Obsługa klientów z poza Warszawy z Polski
1.Zadzwoń na infolinię
2.Wybierz dzień w który kurier może zabrać kasety VHS od Ciebie z domu
3.Zapakuj kasety VHS i podaj na Infolinii wymiary pudełka
4.Podaj swoje dane email tel włóż karteczkę do kaset VHS
5.Poczekaj ustalonego dnia na kuriera w zakresie podanych godzin
6.Pamietaj kurier do przegrywania kaset VHS jest wliczony w cenę usługi nic nie płacisz
Ile kosztuje przegranie VHS?
Przegranie VHS kosztuje od 15 zł w hutcie za całą kasetę
Ile czasu trwa przegranie VHS ?
Tyle czasu ile wynosi na niej nagranie
Ile zajmuje plik po przegraniu kasety Vhs ?
Plik zajmuje srednio od 12-14GB
Ile kosztuje naprawa kasety VHS ?
Koszt jest około 15 zł brutto
Czy moge odtworzyć moje przegrane kasety na telewizorze?
Tak kasety VHS mozna odtwarzać na telewizorze na komputerze tablecie oraz innych urzadzeniach
Jak mam dostarczyć kasety Vhs do Państwa?
Osobiście do studia
Wezwać naszego kierowcę po kasety VHS przez infolinię
Skorzystać z kuriera na nasz koszt
Przegrywanie kaset VHS odbywa się na trzy nośniki:
-przegrywanie kaset vhs na Dvd
-przegrywanie kaset Vhs na zakupiony pendrive
przegrywanie kaset audio Polska
-przegrywanie kaset vhs na dysk twardy przenośny
Potrzeba wspomnień jest naturalnym i powszechnym zjawiskiem wśród ludzi. Odpowiedzialne za nią są różne mechanizmy, zarówno biologiczne, jak i psychologiczne. Oto kilka z nich: Biologiczne mechanizmy: Nasz mózg ma wbudowany mechanizm, który pomaga nam zapamiętywać rzeczy i wydarzenia, a następnie przechowywać je jako wspomnienia. Wspomnienia są zapisywane w różnych obszarach mózgu, takich jak hipokamp, kora mózgowa i mózgowa sieć neuronalna, która umożliwia nam przypominanie sobie przeszłych wydarzeń. Emocje i uczucia: Emocje i uczucia odgrywają ważną rolę w tworzeniu wspomnień. Wydarzenia, które są silnie związane z emocjami, są zwykle lepiej zapamiętywane i łatwiej przypominane w przyszłości. Kontekst społeczny i kulturowy: Kontekst społeczny i kulturowy również odgrywa rolę w tworzeniu wspomnień. Ludzie często tworzą wspomnienia w kontekście swoich doświadczeń społecznych i kulturowych, takich jak święta rodzinne, imprezy z przyjaciółmi czy wydarzenia sportowe. Związki międzyludzkie: Wspomnienia często powstają w wyniku relacji międzyludzkich. Wspomnienia o bliskich i przyjaciołach są zwykle silniejsze i łatwiej przypominane. Życiowe przeżycia: Życiowe przeżycia, takie jak ukończenie szkoły, ślub czy narodziny dziecka, są często powodem do tworzenia i przypominania sobie wspomnień. Wspomnienia są ważne dla nas jako ludzi, ponieważ pozwalają nam na zrozumienie naszej przeszłości, kształtowanie naszej tożsamości i wpływanie na nasze decyzje w przyszłości.
Co do nośników klient ma wybór:
-przywozi /przysyła własny nośnik
-kupujemy klientowi nośnik wyoskiej klasy ceny zaczynają się od 50 zł
Firma wymarzonezdjecia nie zarabia na nośnikach
Kazdy klient ma wybór formatu przegrania kasety VHS
16:9 -przystosowana do nowych urzedzeń
4:3 -starczy format jak siedyś sie przegrywało
Plik mp4 lub mp4 h264
Surowy plik avi do montażu
Najczęsciej zadzawane pytania od Klientów FAQ?
1Nie wiem co jest nagrane na kasety VHS czy mozecie to przejrzeć
Tak mozemy nawet w dodu u klienta mamy przenośny odtwarzacz VHS
2.Ktoś w trakcie nagrania kasety VHS skasował mi fragment mozecie to naprawić
Tak mozemy
3,Kasetę przed chwilą zerwało w magnetowidzie lub kamerze a nawet zablokowało w odtwarzaczu czy jestescie w stanie Pomoc
Tak wydobedziemy kasetę nawet jesli będzie porwana naprawimy
Czy mozecie zmontować filmy z kaset Vhs z płyt Dvd z kart pamięci razem?
Tak możemy połaczyć i zmontowac wszystkie materiały
1.Jak przegrywamy kasety VHS?
Na oryginalnych magnetowiach deckach konwerterach cyfrowych
na najdroższym sprzecie made in Japan
2.Jak nie przegrywamy kaset VHS?
-na graberach nagrywarkach Dvd gotowych programach
3.Jak przegrywacie kasety magnetofonowe i płyty audio
Przegrywamy je na oryginalnym sprzecie audio
4.Jak nie przegrywacie kaset magnetofonowych i płyc Cd Dvd
Nie przegrywamy kaset płyt cd i Dvd na gotowych chińskich urzadzeniach
Pytania o sposób i jakość usługi
1.Czy jest mozliwość przegrania kaset VHS minidv Hi8 Betacam za darmo?
Tak jesli macie Państwo ciekawy sprzęt audio na wymiane
2.Co dzieje sie z nieodebranymi przez dłuzszy czas kasetami Vhs?
Są magazynowane zgodnie z prawem i regulaminem
3.Jakie dokumenty podpisuje przy zleceniu przegrania kaset vhs?
Protokoł i opis szczegółowy zarówno przy przyjeciu kaset i odbiorze
4.Kiedy dokonuje zapłaty za wykonana usługę przegrywania kaset vhs ?
Zapłata następuje przy odbiorze przegranych kaset VHS
6.Jakie są formy płatności za przegranie kaset VHS
a)Karta
b) gotówka
c:) Przelew
7.Jakie dokumenty potwierdzenia usługi otrzymuje?
Protokoł
Paragon
Fakturę
Klika informacji technicznych o przegrywaniu kaset VHS na DVD
--------------------------------------------------------------------
Spis Usług
Wymarzonezdjecia.pl — przywracanie filmów, konwersja wideo na format cyfrowy, konwersja audio, skanowanie slajdów
Film
Wideo
Audio
Slajdy
MIĘDZYNARODOWE KONWERSJE ŚWIATA
Masz kasetę wideo VHS supremum DVD, które chcesz przekonwertować? Możemy pomóc!
Konwersje z (PAL) Mini DV, DVCAM, VHS, VHS-C, DVD, BETACAM, BETAMAX, 3/4 ″ UMATIC, CYFROWY 8 WIDEO, CZEŚĆ 8 WIDEO, WIDEO 8
Konwersje z (NTSC) VHS, VHS-C, S VHS, Hi8MM, Cyfrowy 8MM, 8MM WIDEO, BETAMAX, BETACAM, BETACAM SP, 3/4 ″ UMATIC, DVD, MINI DV, DVCAM robi formatów (PAL / SECAM)
NTSC
SPECYFIKACJE NTSC
Pierwszy system nadawania telewizji kolorowej został wdrożony w Stanach Zjednoczonych w 1953 roku. Opierał się na na standardzie NTSC (Narodowym Komitecie Systemu Telewizyjnego). NTSC żart używany w wielu krajach na kontynencie amerykańskim, także w wielu krajach azjatyckich, w tym w Japonii. NTSC działa na 525 liniach / ramkę.
NTSC
Wymarzonezdjecia.pl
NTSC
SPECYFIKACJE PAL
Standard PAL (Faza Zmienna Linia) został wprowadzony na początku lat 60-tych ja wdrożony w większości krajów europejskich z wyjątkiem Francji. PAL standardu wykorzystuje szersze pasmo kanału niż NTSC, co zapewnia lepszą jakość obrazu.
PAL produkuje 625 linii na klatkę. Inne systemy rodziny PAL, by: ZAKOLEGUJ SIĘ B, G, H – PAL - D – PAL N M.
PAL
Wymarzonezdjecia.pl
NTSC
SPECYFIKACJE SECAM
Standard Secam został wprowadzony na początku lat 60-tych ja wdrożony my Francji. SECAM wykorzystuje tę samą szerokość pasma co PAL, piwo przesyła informacje och kolorze sekwencyjnie SECAM działa na 625 liniach / ramkę.
SECAM
Wymarzonezdjecia.pl
płyta DVD
MOŻEMY KONWERTOWAĆ Pal / SECAM regionu KOD DVD KODOWAĆ NTSC DVD R. Oznacza do, że jeśli kupiłeś płytę DVD (PAL) z kodami regionu z dowolnego miejsca na świecie ja nie będzie ona odtwarzana na Twoim odtwarzaczu DVD (NTSC), możemy skopiować ją na DVD R (NTSC), aby odtwarzałą się w Polsce
INFORMACJA: Świat DVD żart podzielony na sześć głównych regionów geograficznych, z dwoma dodatkowymi regionami zarezerwowanymi robi użytku specjalistycznego.
REGION 1 — USA, Kanada
REGION 2 — Japonia, Europa, Afryka Południowa, Bliski Wschód, Grenlandia
REGION 3 — Korea Południowa, Tajwan, Hongkong, części Azji Południowo-Wschodniej
REGION 4 — Australia, Nowa Zelandia, Ameryka Łacińska (w tym Meksyk )
REGION 5 — Europa Wschodnia, Rosja, Indie, Afryka
REGION 6 — Chiny
REGION 7 — Zarezerwowane robi nieokreślonego użytku specjalnego
REGION 8 — Zarezerwowane dla statków wycieczkowych, linii lotniczych itp.
REGION 0 supremum REGIONU WSZYSTKO — Płyty nie są kodowane ja można je odtwarzać na całym świecie , jednak płyty PAL muszą być odtwarzane w urządzeniu zgodnym z PAL, płyty NTSC muszą być odtwarzane w urządzeniu zgodnym z NTSC.
Aby trzymać to proste, to znaczy, że DVD grają i DVD są etykietowani dla działania na w określonym geograficznym regionie w świecie.
Rezultat końcowy jest, że DVD kodowali dla regionów inny niż Region 1 nie może zostać zagrany na regionie 1 DVD gracza, również, gracze handlowali dla inne regiony nie mogą zagrać regionu 1-ostemplowanego DVD. To jest, gdzie wchodzimy, możemy przerobić JAKIŚ DVD, by zagrać na twoim NTSC graczu.
World_system_conversion_chart
BARDZIEJ WYSZCZEGÓLNIŁ INFORMACJĘ & DVD REGIONÓW: ZWIĄZEK MIEJSCA TU DO STANDARDÓW TV KOLORU I DVD REGIONÓW
OD: PAL, M PAL, N PAL, SECAM, MESECAM VHS: DO NTSC DVD Używamy Teranex 2D procesorów, TBC (korektorów bazy czasu) & AVDC (Audio / wideo cyfrowe konwertery) z CEC (Chipset Uwydatnienie Koloru) technologia, którą cały barwa pomocy, nasycenie, jasność i ostrość, wyeliminować drganie obrazu i błędy bazy czasu od playbacku kasety wideo i ubezpieczyć stały natychmiastowy obraz. Przekształcenie / schwytaj do “krajowiec” wydłużenia skrzydła kasety – żaden upconversion. To jest prosta kopia od kasety wideo do DVD i żadne redagowanie jest zrobione. Używamy archival zachowania dominującego DVD R media dla zgodności i długowieczności
PIĘĆ DO DZIESIĘCIU KASET – W GÓRĘ DO DWÓCH GODZINACH; KAŻDY NA ICH WŁASNYM DVD
.
OD: PAL, M PAL, N PAL, SECAM, MESECAM VHS DO MP4 LUB WIDEO ZDOBYCIA AVI DO MP4 LUB AVI STRUKTURY PLIKU W NTSC.
OD: PAL, M PAL, N PAL, SECAM, MESECAM VHS-C “MAŁY VHS KASETY”DO: NTSC DVD Używamy Teranex 2D procesory, TBC (czas niegodziwy korektorzy) & AVDC (Audio / Chipset Uwydatnienie Koloru wideo cyfrowe konwertery) z CEC () technologia, która zupełnie pomocy barwa, nasycenie, jasność i ostrość, wyeliminuj obraz drganie i czas niegodziwy błędy od kasety wideo playback i ubezpiecz stały natychmiastowy obraz. Przekształcenie / schwytaj do “krajowiec” wydłużenia skrzydła kasety – żaden upconversion. To jest prosta kopia od kasety wideo do DVD i żadne redagowanie jest zrobione.
Proponujemy nasze Pendrivy Używając te produkty przechowywania mediów używamy tylko Najlepszych Możliwych Mediów wymaganych dla szybkiego transferu ładują i pobierają szybkości i uniknąć jakichś błędów w plikach. Możemy tylko użyć klienta dostarczonego NOWE nieotwarte media, jeżeli to spotyka nasze specyfikacje. Uwaga: solidność i integralność klienta dostarczonego jazdy jest JEDYNĄ odpowiedzialnością klienta i zależy od opłaty ładowania pliku i nie ma żadnych gwarancji związanych z klientem dostarczonym
Dodatkowe usługi:
CYFROWY ODNOŚNIE OPANOWUJĄCY ANALOGOWEJ KASETY WIDEO: POPRAWNEJ STRATY SYGNAŁU KASETY WIDEO & NIESTAŁYCH OBRAZÓW, POPRAWNEGO KOLORU, AUDIO UWYDATNIENIA & REDAGOWANIA. Ta opcja jest dla kasety wideo, która jest, zła jakość i żąda od ręcznego dostosowania przywrócenia Jasności, Kontrastu, Nasycenia Koloru, Barwy i Ostrości, wyeliminowanie drgania obrazu i błędów bazy czasu od playbacku kasety wideo i ubezpieczenie stałego natychmiastowego obrazu. Twoje Analogowe wideo odnośnie opanowywane do cyfrowego wideo formatu do albo DVCAM albo MINI DV
REDAGOWANIA: powyższe usługi są dla prostego transferu od jednego formatu wideo, żadne redagowanie jest zrobione, kasety są przerobione do długości maksimum mistrza. Jeżeli wymagasz więcej niż jednego wideo lub klamerki wideo do jednego formatu, wydając opłaty, odnieść się: Jeżeli zbiegając się więcej niż jedno wideo, proszę dostarczyć dokładnym czasem wideo lub DVD.
Blackmagic Projektowanie Teranex 2D Procesor jest konwerterem standardów posuwałeś naprzód -jakości jak również konwerter formatu wideo i zdobycie i wszystko w jednym urządzenia playbacku. Jako konwerter standardów, to może zmienić się od najwięcej jakiś format telewizji do jakiegoś innego formatu telewizji w najwyższej jakości. Przekształcenia są nierozpoznawalne według oryginału mistrz.
STRATA SYGNAŁU KASETY WIDEO LUB NIESTAŁE OBRAZY, które Możemy wyeliminować drganie obrazu i błędy bazy czasu od playbacku kasety wideo i ubezpiecz stały natychmiastowy obraz przez użycie rekonstrukcji pełnej ramy podwójnego pola. Możemy przywrócić zniekształcony lub zniekształcony pionowy i poziomy sync i pomalować sygnały wybuchu. Nasz profesjonalny TBC (Korektor Bazy Czasu Multi-systemu / Rama Synchronizator ) mają integralny Wzmacniacz Przetwarzania pozwala dostosowaniu Jasności, Kontrastu, Nasycenia Koloru, Barwy i Ostrości. Cyfrowy Filtr Grzebienia, pod że warunkiem, że wyższe dekodowanie sygnału wizyjnego i AGC (Automatyczna Kontrola Zysku) ubezpiecza jeden właściwy sygnał produkcji wolta od zasięgu sygnału wejścia 0.5 do 2.0 woltów.
Naprawa kaset VHS
. Czyści, sposoby i stabilizuje się, w czasie rzeczywistego, jakiś materiał wideo, który pogorszył się lub został uszkodzony, albo przez wiek lub inne czynniki. Typowy materiał może zostać przywrócony w dwóch lub trzy razy jego bieżąca długość. I rezultat końcowy jest często lepszy niż kiedy to było najpierw mieniące się. Dotychczas tym poziomem przywracania jakość mogłaby tylko zostać osiągnięta przez pracowite, czasochłonne i drogie procesy. W konsekwencji, wiele materiału pozostaje unprzywróciłeś, ponieważ, chociaż potencjalnie przydatny, to nie jest wystarczająco wartościowe zagwarantować taki wydatek. Teraz faktycznie cokolwiek może zostać potraktowane – nie tylko wysoki-cenić materiał filmowy – w koszcie daleko mniej niż przywracanie obramowujesz-przez-ramy. Zależenie od czego jest wymagane, by dostać stajnię & czysty obraz & audio. INFORMACJI KODÓW REGIONU: DVD świata jest podzielił na sześć głównymi geograficznymi regionami, z dwoma dodatkowymi regionami zarezerwowanymi dla wyszczególniony użycie.
REGION 1 — USA, Kanada
REGION 2 — Japonia, Europa, Na południe Afryka, Środkowy Wschód, Grenlandia
REGION 3 — S.Korea, Tajwan, Hongkong, Części Na Azji południowego wschodu
REGION 4 — Australia, Nowa Zelandia, Ameryka Łacińska (zawieranie Meksyk)
REGION 5 — Europy Wschodniej, Rosji, Indii, Afryka
REGION 6 — Chiny
REGION 7 — Zarezerwowały dla Niewyszczególnionego Specjalnego
REGIONU Użycia 8 — reurwała dla Statków Rejsu, Linii lotniczych, itd. …
REGION 0 lub REGION WSZYSTKO — Dyski są niezakodowane i mogą zostać zagrane Na całym świecie, jakkolwiek KUMPLEM dyski muszą zostać zagrane w ZAKOLEGUJESZSIĘ -ZGODNEJ części i NTSC dyski muszą zostać zagrane w NTSC ZGODNEJ części.
Aby trzymać to proste, to znaczy, że DVD graczy i DVD są etykietowani dla działania na w określonym geograficznym regionie w świecie.
Rezultat końcowy jest, że DVD kodowali dla regionów inny niż Region 1 nie może zostać zagrany na regionie 1 DVD gracza, również, gracze handlowali dla inne regiony nie mogą zagrać regionu 1-ostemplowanego DVD. Thats był nami wchodzą, możemy przerobić JAKIŚ DVD, by zagrać na twoim NTSC graczu.
Przerabiając PAL / SECAM DVD do NTSC DVD, którymi kopiowalibyśmy tylko “Główną porcję” DVD. Rozrywając tytuły / menu / serie DVD są opcją. Wykonujemy prosty transfer filmu lub głównej porcji DVD. Jeżeli są specjalne cechy takim jak “materiał filmowy premii” lub “dodatkowe cechy” na DVD i chciałbyś zawrzeć tych na DVD, wtedy te rzeczy muszą zostać rozerwane w dodatkowym koszcie. Ceny są oparte dalej “prostym transferem”.
PRZERABIAJĄC ANALOGOWE WIDEO DO DVD;Analogowe Wideo do DVD; (wszystkie formaty) które Możemy przerobić twój stary VHS i Analogowe wideo kamwid do wysoka jakość DVD (Cyfrowej Płyty Telewizyjnej), Ratuje przestrzeń przechowywania & DVD trwa czasem życia. Zmieniając się od VHS, S VHS, VHS-C, Hi8mm, 8mm, 3/4 ″ Umatic, Betamax, Betacam, Betacam SP, Mini DV, DVcam i DVD jest tak dobrym jak oryginalne źródło. Menu z lub bez tytułów może zostać utworzony na DVD, by natychmiast wybrać to, co chcesz obejrzeć na DVD. W przeciwieństwie do kasety byłeś ty muszą poszukać przez szybkie przesyłanie danych lub przewijanie, którego zużywa kasetę. Rozdziały automatycznie są utworzone co 5 minut. DVD są małym (wielkością CD) która ratuje przestrzeń, nie ubierać się potem tysięcy gier i DVD ostatni życie. Rejestrował do KOD REGIONU NTSC WOLNEGO DVD R z Mpeg-2Hybrid Tempo Kawałka (VBR) Zmiennego kodujące.
DVD R: Przenoszenie kasety wideo bezpośrednio do Profesjonalnego Stopień DVD R Mistrza jest bardzo zadowalającym i ekonomicznym sposobem przenoszenia twoich kaset wideo i jakość jest wyjątkowa (Dwa razy tak dobry jak VHS) i trwa 5 do 10 razów dłużej, jakkolwiek nie możesz zrobić dalszego redagowania na twoim komputerze z DVD R bez dodatkowego oprogramowania lub sprzętu komputerowego (kontrola z producentem twojego komputera, by zobaczyć, czy możesz wydać DVD R). Z popularnością DVD graczy i dystrybucji Hollywood filmów do DVD to jest najlepszym sposobem obejrzenia twoich kaset wideo. Możemy zrobić DOSKONAŁĄ KOPIĘ twojego DVD z naszymi stwierdzasz-z--artystycznymi powielaczami. VHS kopie mogą również zostać udać się do dystrybucji dla tej rodziny lub przyjaciół, którzy nie mają DVD gracza. Tytuły & menu z tytułami mogą zostać utworzone, by natychmiast skoczyć naprzód lub z powrotem do wybranych sekcji. Opcje jak; Zwyczaj DVD druku od podstawowy czarno-biały do pełnej jakości zdjęcia koloru, zwyczaju, który DVD przypadków & nadające się do druku wkładki dodaje wielkie dotknięcie do twojego DVD.
MINI DV LUB DVCAM: Dla przyszłego wideo redagującego twoich kaset wideo polecamy przeniesienie się do MINI DV lub DVCAM do pliku surowego. To pozwala ci, by zredagować, schwytać moment, dodać muzykę lub zabrzmieć, tytuły lub przenosić twoją kasetę wideo przez “Firewire” do twojego komputera używającego twój Mini DV / DVCAM pokład lub Mini DV / DVCAM kamwid. (Musisz mieć oprogramowanie redagowania Mini DV / DVCAM pokładu lub kamwid & wideo & sprzęt komputerowy i komputer, który może wydać pełne wideo ramy,) Przenieść się BEZPOŚREDNIO do MINI DV LUB DVCAM MISTRZA i robiąc kopie, by DVD lub VHS jest polecony. Możemy również zrobić ŁÓDŹ PODWODNĄ NAGRANIA, BEZPOŚREDNICH od MISTRZA przez “Firewire” związek, który doprowadza do DOSKONAŁEJ KOPII. Możemy również skopiować twoich NAGRANIA przez “Firewire” do DVD dla dystrybucji. (Jeżeli nie planujesz redagowania lub robisz dalszej manipulacji twoich kaset wideo wtedy, polecamy przenosząc ich bezpośrednio do DVD R) Aktualnie ilość maksimum kasety wideo możemy przenieść się do Mini DV w (SP Szybkości, najlepszej jakości) jest 60 minut i 124 minut do DVCAM.