1.Zasady ogólne
2.Regulamin usług firmy
3.Regulamin kopiowania kaset vhs
1.Zasady ogólne
Mając świadomość cena na rynku oferujemy usługi po niższych cenach niż ceny rynkowe Mając świadomość że każdego powinno być stać na fotografa.Wyceniamy wyceny w trybie pracy godzinowej
Użytkownik decydując się na taką usługę przyjmuje do wiadomości niniejszy regulamin i wyraża na niego zgodę.
Istotna jest świadomość klienta że może zakupić każda usługę u nas w różnym standardzie czyli jakości i czasie wykonania.
1.Zdjęcia sami opracowujemy -krótkie terminy od 21 dni do…..6 tyg w zależności od okresu obłożenia studia fotograficznego chyba że umowa z klientem stanowi inaczej.
W przypadku zleceń złożonych na 5 dni przed datą wykonania dzieła termin oddania materiału może być wydłużony
2.Istnieje możliwość dopłaty 50% wartości sesji za retusz natychmiastowy w ciągu 48 godzin
3.Posiadamy studio stacjonarne na ul.Wileńskiej w Warszawie do zdjęć gdzie obowiązuje oddzielny regulamin i harmonogram sesji zdjęciowych
4.Zleceniodawca przyjmuje do wiadomości że zdjęcia są wizją artystyczną autora
5..Jesteśmy fotografami i filmowcami cały tydzień a nie jak nasza konkurencja która dorabia w tygodniu co powoduje następujące skutki:
-w tygodniu mamy mniej czasu na mail czy spotkania z klientami
-mamy niższe ceny bo stanowi to nasze podstawowe źródło utrzymania
-posiadamy więcej przepracowanych roboczogodzin
-prosimy o dokładniejsze dane w mailach /sms/ rozmowach
-staramy się aby ceny były jak najniższe stąd ograniczamy koszty administracyjne
7.Klient ma zawszę prawo wyboru pakietu według swoich upodobań może go zmienić nawet w dniu eventu
8.Przez retusz zdjęć w pakiecie podstawowym rozumie się wyostrzanie kadrowanie zmianę koloru nie oszukujemy w portfolio i wszystkie zdjęcia oddajemy bez głębokiego retuszu gdzie np odbywa się retusz twarzy uczestników czy zmiana scenerii.
9..Klient ma obowiązek przy podpisywaniu protokołu i rachunku zapisać sobie imię nazwisko fotografa numer tel oraz email aby z nim kontaktować się w sprawie odbioru materiału audio-wizualnego
10.Ilość zdjęć uzależniona jest od :
-czasu uroczystości/wydarzenia
-przebiegu uroczystości
-ilości osób biorących udział
I szereg czynników zewnętrznych .
Nie wykonujemy zdjęć „na siłę i ilość” nie pracujemy w pakietach
11.Fotograf nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia w pracy reportażowej .Warunki do fotografowania i ich organizacja należy do klienta.
W przypadku utrudnień nie z winy fotografa opłata za zdjęcia i poświęcony czas pozostaje ta sama.
12.Fotograf nie odpowiada za utrudnienia z winy czynnika ludzkiego ,losowe i stara się zrobić w danych warunkach możliwie dobre zdjęcia zgodnie z możliwościami technicznymi zastanymi na miejscu oraz sztuką fotografowania,
13.Surowy wzorcowy materiał nie jest przekazywany klientowi (pliki typu raw)
14. Nie odpowiadamy za przeciągniecie terminów oddań materiału kentowi z powodu usterek technicznych na które nie mieliśmy wpływu lub zdarzeń losowych
15.Spółdzielnia ma zasadę nie zarabiać na usługach dodatkowych i na nie nie namawiać klientów a wszelkie ceny podaje jako ostateczne bez dopłat ukrytych w cenniku cen itd.
15.Każda sesja przekazana klientowi jest z konkretnie udzieloną licencją na użytkowanie zdjęć
16.Wszelkie ustalenia dotyczące zdjęć z reportażu muszą być opisane szczegółowo przez klienta.
17.W przypadku braku takiego opisu fotograf wykonuje zdjęcia według własnej wiedzy.
18.Opłatę klient dokonuje u fotografa przed uroczystością lub na zakończenie przed jego wyjazdem z uroczystości.Każdy fotograf jest osobą indywidualną i sam się rozlicza z należnych podatków, Każda sesja jest opodatkowana
19.Prosimy o przypominanie się przed uroczystością jako 100% zasadę mimo rezerwacji w systemie nie ponosimy odpowiedzialności za zamówienie nie potwierdzone choćby telefonicznie lub sms.
20,Zdjęcia w studiu podlegają reklamacji i sa powtarzane na życzenie klienta
21.Reklamacje w formie pisemnej rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich złożenia w formie e-mail
22.Wszelkie naruszenia prosimy zgłaszać pisemnie zostaną one rozpatrzone w ciągu 7 dni roboczych
23.Spółdzielnia nie odpowiada za zdarzenia losowe na które nie ma wpływu ,kataklizmy nieprzewidziane awarie itp .W takich wypadkach nie pobiera opłat za pracę
24.Fotograf ma prawo odstąpić w trakcie wykonywania zlecenia kiedy naruszane są normy prawa polskiego w takim wypadku opłata nie zostaje zwracana klientowi .
25.Fotograf na zleceniu ma obowiązek poinformować o naruszaniu prawa spółdzielnie oraz odpowiednie służby państwowe.
26,Fotograf na prawo przerwać zlecenie kiedy naruszana jest jest jego nietykalność osobista ,lub istnieje jakikolwiek stan jego zagrożenia i nie może wyegzekwować jego ochrony od organizatorów eventu lub osoby zamawiającej.,W takim przypadku zapłata za zlecenie nie jest zwracana.
27.W przypadku nie właściwego zachowania klienta lub gości na evencie przekraczających normy społeczne i moralne nie zgodne z jego światopoglądem fotograf na prawo podjąć decyzję o odstąpieniu od zlecenia Zgodnie z orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego .W takim wypadku zapłata jest zwracana w całości.
28. Każdy fotograf na evencie zastrzega sobie prawo z Art 216 KK w przypadku znieważenia jego osoby do pozwania organizatorów Ponadto zastosowanie mają przepisy z Art.119kk dbamy także o kodeks dobrego postępowania w zakresie mobbingu i molestowania.
2 Regulamin szczegółowy
obowiązujące w umowach zawieranych przez Access zwaną wymarzonezdjecia.pl z siedzibą w Warszawie
4 Zamawiający lub usługobiorca jest zobowiązany po przyjęciu materiału do zapoznania się z nim w ciągu trzech dni roboczych. Po upływie tego czasu firma Access nie odpowiada za wady materiału
Protokół reklamacyjny, o którym mowa w ust. 4, materiału musi zawierać następujące informacje:
Dane osoby reklamującej z podaniem opisu ustaleń i daty
na adres kontakt@wymarzonezdjecia.pl w tytule Reklamacja
dni roboczych od dnia dostawy lud odbioru materiału, pod rygorem utraty uprawnień z tytułu rękojmi.
Zleceniobiorca przekazuje skutecznie materiał filmowy fotograficzny lub inny w następujących formach :
a)W formie linku do pobrania przez serwis zewnętrznego dostawcy o czym informowany jest zleceniodawca
c)W przypadku fizycznego przekazania materiału wystawiane jest pokwitowanie
Regulamin w przypadku braku odbioru materiału stanowi iż:
Zleceniodawca zobowiązany jest odebrać materiał w ciągu 30 dni od daty wezwania pisemnego
Zleceniobiorca na podane w protokole/mailu/zamówieniu dane wysyła skuteczne powiadomienie o konieczności odbioru materiału .W przypadku braku rekcji ustawowej . Nie mogąc domniemywać porzucenia zgodnie z Polskim prawem. Zleceniobiorca ma obowiązek magazynowania materiału.
Zleceniodawca pokrywa koszt otwarcia usługi magazynowania na płatnej wersji dysku https://one.google.com/ gdzie zgodnie z ustawą dane są bezpiecznie przechowywane i w wezwaniu do zapłaty zostanie załączona faktura pokrytych kosztów za magazynowanie zgodnie z obowiązującym cennikiem firmy Google INC. Zleceniodawca także pokrywa także koszty dodatkowe jak ogłoszenie w prasie o poszukiwaniu odbiorcy materiału kiedy informowanie go na jego dane jest nieskuteczne.
Obowiązek zwrotu wydatków, o którym mowa w art. 842 K.c., jest niezależny od obowiązku zapłaty wynagrodzenia, jeśli nie zostało ono między stronami wyłączone (por. art. 836).
. A sprawa przekazywana kancelarii prawnej celem wyegzekwowania należnych kosztów magazynowania.
W przypadku bezskutecznego wezwania oraz ustalenia odbiorcy w podanym terminie 1 rok uważa się za towar/materiał porzucony i poddaje utylizacji ze względu na nie możliwość przekazania na cele charytatywne.
W powyższym regulaminie należy powołać się na orzecznictwo sądowe
Powyższa zapisy regulują następujące przepisy prawne Art. 180 i art. 835–844 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.).
3.Regulamin kopiowania kaset vhs
Ogólne warunki przyjęcia materiałów na nośnikach do kopiowania Od zleceniobiorcy,
Pracownik zleceniobiorcy przyjmuje materiał do przegrania wystawiając formularz przyjęcia zlecenia
Każda kaseta/nośnik w momencie przyjęcia przez zleceniobiorcę podlega oględzinom celem stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń.
Zleceniodawca zobowiązany jest uzyskać skuteczne dane klienta tzn imię nazwisko adres pocztowy numer telefonu celem realizacji ustawy o przechowywaniu. Dane te objęte są klauzyli Rodo i podlegają przetwarzaniu przez zleceniobiorcę a jego dane podane . Zgodnie z decyzja Prezesa UOKIK z dnia 11 maja 2011
W przypadku stwierdzenia że nośnik materiału jest popękane, zabrudzony popękany, lub zapleśniały. Za uszkodzenia taśmy wewnątrz kasety/nośnika i jego wady ukryte firma nie odpowiada (nie ma możliwości sprawdzenia czy taśma jest np. pognieciona/połamana.
Zleceniobiorca informuje klienta .I za zgodą klienta wykonuje dodatkowa usługę nie ujęta w cenniku aby doprowadzić nośnik do stanu pozwalającego na wykonanie usługi kopiowania,
Zleceniobiorca może podjąć się odblokowania zablokowanych kaset oraz prostych napraw typu sklejenie taśmy (jeśli będzie to możliwe) za dodatkową opłatą ustaloną z klientem po jego akceptacji.
Zleceniobiorca nie odpowiada za jakość nagranych kaset video. Czy ich pogięcie na brzegach taśmy co skutkuje i w odtwarzaniu materiału z nośnika przez i po kopiowaniu pasami na ekranie poziomymi i pionowymi.
Materiał przegrany na dowolny nośnik cyfrowy jest w jakości 1:1 w stosunku do materiału oryginalnego. Tak wiec zleceniodawca przyjmuje do wiadomości że jakość skopiowanego materiału będzie nei większa niż od materiału źródłowego przekazanego przez zleceniodawcę do kopiowania
Kopiarnia może podjąć się ewentualnej korekcji nagrania w miarę możliwości technicznych
Co stanowi dodatkową opłatę ustalaną z klientem przed dokonaniem usługi
Zleceniobiorca nie odpowiada za chronologię nagrań.
Wszelkie zmiany w związku z chronologią nagrań mogą być skorygowane w trakcie montażu za za dodatkową opłatą ustaloną z klientem.
Na specjalne życzenie klienta kaseta może być przegrana na płytę DVD/BD z interaktywnym menu.
Opisu materiału i wskazanie punktów do stworzenia rozdziałów do stworzenia menu dokonuje klient.
Zleceniobiorca umożliwia dodatkowe usługi jak obróbkę montaż cyfrowy innych materiałów z przekazanych przez klienta.
Koszty nośników cyfrowych pokrywa klient lub dostarcza swój który wyjęty jest spod gwarancji czy rękojmi.
Za nośniki cyfrowe dostarczone przez klienta zleceniobiorca nie odpowiada. I są nie objęte prawem do gwarancji i rękojmi.
Zleceniodawca udzielę 3 miesięcznej gwarancji na wykonacie usługi przekopiowania z różnych form nośników. z wyłączeniem nośników zarówno źródłowych jak i wynikowych.
Zleceniobiorca zobowiązuje się do odbioru zamówionej usługi nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania wiadomości o odbiorze
Zleceniobiorca na podane e protokole dane wysyła skuteczne powiadomienie o konieczności odbioru materiału .W przypadku braku rekcji ustawowej .zostanie naliczona opłata za przechowywanie w wysokości 0,1% za każdy dzień zwłoki oraz odsetki ustawowe.
Przechowywanie materiału nie odebranego w terminie Zleceniodawca ustala na miesiac od daty wezwania do odbioru.
W przypadku bezskutecznego wezwania oraz ustalenia odbiorcy w podanym terminie uważa się za towar/materiał porzucony .
W powyższym regulaminie należy powołać się na orzecznictwo sądowe
W przypadku Fotografii Szkolnej obowiązują dodatkowe zapisy takie jak
1.Gwarancja wykupu zamówionego materiału.
Art. 551. KC
Zwłoka kupującego w odbiorze rzeczy
Jeżeli kupujący dopuścił się zwłoki z odebraniem rzeczy sprzedanej, sprzedawca może oddać rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego.
Powyższa zapisy regulują następujące przepisy prawne Art. 180 i art. 835–844 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.).
Oraz artykuł Art. 551. KC
Powyższy regulamin i prawa autorskie związane z zapisami nalezą do zleceniodawcy Tzn Firmy Access
Wszelkie rabaty karty rabatowe na wszystkie usługi oraz studyjne wygasły z 2021 Rokiem w związku z Pandemią Covid 19 Rabaty na studio stacjonarne pozostały i sa wyceniane indywidualnie
Powyższy regulamin nie dotyczy pośredników rynkowych Agencji Reklamowych I Eventowych
Dla podmiotów wymienionych i pokrewnych regulamin znajduje się pod adresem